Veelgestelde Vragen

Raadpleeg eerst onze meest gestelde vragen of stuur een e-mail voor meer informatie.

Meest gestelde vragen

We begrijpen dat klanten bij het kopen van producten veel vragen kunnen hebben. Daarom hebben we deze pagina gemaakt om u snel en gemakkelijk toegang te geven tot antwoorden over onze producten en diensten. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een naadloze winkelervaring bij ons hebt, en we geloven dat het verstrekken van uitgebreide informatie daar een belangrijk onderdeel van is. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over je bestelling, betaling, levering en retournering. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via deze pagina.

Betaling
Betaling

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Betalen met iDEAL

Betalen met creditcard

Bestelling
Bestelling

Hoe werkt een bestelling?

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Ik heb een defect artikel ontvangen?

Ik heb een factuur nodig?

Ik heb een klacht?

Verzending
Verzending

Wat is de levertijd?

Wat zijn de verzendkosten?

Welke verzendopties worden aangeboden?

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Ik heb een defect artikel ontvangen?

Ik heb een beschadigd pakket ontvangen?

Retournering
Retournering

Wat is de retourtermijn?

Wat zijn de retourkosten?

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Ik heb een defect artikel ontvangen?

Ik heb een beschadigd pakket ontvangen?