Veelgestelde Vragen
Raadpleeg eerst onze meest gestelde vragen of stuur een e-mail voor meer informatie.
Meest gestelde vragen
We begrijpen dat klanten bij het kopen van producten veel vragen kunnen hebben. Daarom hebben we deze pagina gemaakt om u snel en gemakkelijk toegang te geven tot antwoorden over onze producten en diensten. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een naadloze winkelervaring bij ons hebt, en we geloven dat het verstrekken van uitgebreide informatie daar een belangrijk onderdeel van is. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over je bestelling, betaling, levering en retournering. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via deze pagina.
Betaling
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
In onze webshop kunt je gebruikmaken van de volgende betaalmethodes:
iDEAL
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
Creditcard
Je kunt betalen met Visa, Mastercard, American Express.
Apple Pay en Google Pay
Met Apple Pay kan je met één tik afrekenen indien je de Safari-browser gebruikt op iPhone, iPad en Mac. Met Google Pay kan je met één tik afrekenen indien je de Chrome-browser gebruikt op mobiele Android-apparaten of op desktops.
Betalen met iDEAL
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je eigen bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening.
Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:
– Selecteer je bank
– Nadat je op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ klikt wordt je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank
– Rond hier je betaling af
– Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar onze website. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling
– Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevestiging
Betalen met creditcard
Bij ons kun je gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa, Mastercard en American Express.
Om te betalen met creditcard doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:
– Selecteer je type kaart en vul je kaartgegevens in
– Nadat je op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
– In sommige gevallen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank waar je met je kaartlezer betaalt
– Na afronding van de betaling word je teruggeleid naar de website waar je een bevestiging van de betaling ziet
– Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevestiging
Bestelling
Hoe werkt een bestelling?
Nadat je een artikel hebt gevonden, kun je het gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op “voeg toe aan winkelwagen!” te klikken. Je kunt vervolgens verder winkelen of verder gaan met bestellen.
In de winkelwagen vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag zijn hier ook terug te vinden, de verzendkosten worden in de volgende stap berekend.
Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd.
Klik op “doorgaan naar afrekenen” om je bestelling te voltooien. Je wordt gevraagd om je factuurgegevens in te vullen en de betaalmethode kan gekozen worden.
Je wordt doorgeleid naar de betaalpagina van de gekozen betaalmethode.
Nadat je je bestelling hebt betaald ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je zending ons magazijn verlaat. In deze e-mail ontvang je een track & trace code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Het kan enkele minuten duren voordat je de bestelbevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze wordt tegen gehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma, controleer alstublieft je spam folder.
Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kunnen we wellicht jouw bestelling nog annuleren.
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?
Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld!
Contacteer ons eerst zo snel mogelijk. Stuur het artikel pas naar ons terug wanneer wij dit aangeven. We nemen daarna contact op over de levering van het bestelde artikel. Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, zet dit dan in je contactmail er bij.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb een defect artikel ontvangen?
Het spijt ons als je artikel beschadigd of defect is aangekomen! Laat dit ons weten door contact met ons op te nemen.
Vul het formulier in met alle gevraagde informatie zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen, we nemen dan contact met je op per e-mail.
Ik heb een factuur nodig?
Neem contact met ons op en vraag om een factuur mocht je deze niet meer kunnen vinden in je mail of via je account.
Ik heb een klacht?
Mocht je een klacht hebben over een van onze artikelen of onze service, dan helpen we je natuurlijk graag verder.
Als je een klacht hebt over een artikel, dan kun je een claim indienen door contact op te nemen.
Als je een klacht hebt over onze service, dan kun je contact met ons opnemen. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
Verzending
Wat is de levertijd?
Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd – deze is afhankelijk van het soort artikel en de verzendmethode. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn altijd gebaseerd op het aantal en het gewicht van de bestelde producten. Voor het afronden van de bestelling worden de totale verzendkosten getoond.
Welke verzendopties worden aangeboden?
De levering gaat via onze verzendpartner GLS. Bestellingen met een groot volume worden eventueel op een pallet aangeleverd.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?
Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld!
Contacteer ons eerst zo snel mogelijk. Stuur het artikel pas naar ons terug wanneer wij dit aangeven. We nemen daarna contact op over de levering van het bestelde artikel. Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, zet dit dan in je contactmail er bij.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb een defect artikel ontvangen?
Het spijt ons als je artikel beschadigd of defect is aangekomen! Laat dit ons weten door contact met ons op te nemen.
Vul het formulier in met alle gevraagde informatie zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen, we nemen dan contact met je op per e-mail.
Ik heb een beschadigd pakket ontvangen?
Het spijt ons en onze verzendpartner dat je pakket beschadigd is. We hopen dat je het artikel intact en volledig hebt ontvangen.
Als de beschadiging enkel aan het pakket is, kan je een andere doos gebruiken voor een eventuele retourzending. Gelieve bij de retourzending de retourdocumenten te gebruiken die zijn bijgeleverd.
Retournering
Wat is de retourtermijn?
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen het wettelijk verplichte retourtermijn van 14 dagen.
Let op! Lees onze retourvoorwaarden.
Wat zijn de retourkosten?
Afhankelijk van het aantal artikelen en gewicht van het artikel worden de retourkosten berekend.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?
Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld!
Contacteer ons eerst zo snel mogelijk. Stuur het artikel pas naar ons terug wanneer wij dit aangeven. We nemen daarna contact op over de levering van het bestelde artikel. Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, zet dit dan in je contactmail er bij.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb een defect artikel ontvangen?
Het spijt ons als je artikel beschadigd of defect is aangekomen! Laat dit ons weten door contact met ons op te nemen.
Vul het formulier in met alle gevraagde informatie zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen, we nemen dan contact met je op per e-mail.
Ik heb een beschadigd pakket ontvangen?
Het spijt ons en onze verzendpartner dat je pakket beschadigd is. We hopen dat je het artikel intact en volledig hebt ontvangen.
Als de beschadiging enkel aan het pakket is, kan je een andere doos gebruiken voor een eventuele retourzending. Gelieve bij de retourzending de retourdocumenten te gebruiken die zijn bijgeleverd.